۱۳۹۵ اسفند ۲۳, دوشنبه

خوشمزه ترین غذاهای کانادا

خوشمزه ترین غذاهای کانادا

خوشمزه ترین غذاهای کانادا:: یکی از جذابیت های هر مسافرتی ، خوردن خوراکی ها ، دسرها و غذاهای بسیار خوش مزه آن شهر یا کشور است.
نحوهی آشپزی مردمان کانادا بیشتر شبیه سبک آشپزی کشورهایی مثل : انگلیس ، اسکاتلند و فرانسه است. در قرن های نوزدهم و بیستم به دلیل مهاجرت زیاد مردم از شرق، مرکز و جنوب اروپا و همین طور جنوب و شرق آسیا و کاراییب موجب تغییراتی در نحوه ی پخت غذا در کشور کانادا شده است.
شما می توانید با ما در سایت تورزپرس با تور کانادا خوشمزه ترین غذاهای این شهر آشنا شوید.

پوتین:

پوتین
پوتین یک غذای کانادایی است که از شهر کوچک کبک می آید . مواد استفاده شده در پوتین سیب زمینی سرخ شده ، دلمه پنیر (این پنیر حتما باید بی نمک و تازه باشد) و همین طور سس گریوی که این سس  از عصاره گوشت در حال پخت به دست می آید تهیه می شود.

گوشت دودی سبک مونترال:

گوشت دودی سبک مونترال
گوشت دودی شده به سبک طبخ مونترال ، تهیه شده از گوشت سر سینه گاو است که چندین روز در ادویه جات ، سیر و گشنیز و دانه های خردل خوابیده شده است . بعد از خوابیدن در ادویه ها و گرفتن مزه تمامی ادویه ها در گوشت ، گوشت را دودی و بخارپز می کنند. که باعث می شود گوشت طعم بسیار عالی بگیرد.

شیرینی تارت کره ای :

شیرینی تارت کره ای
تارت کره ای یکی از محبوب ترین شیرینی کانادایی ها است . تارت کره ای در کانادا در هر منطقه با منطقه دیگر داری طعم های مختلفی است .

سوپ لپه کانادایی:

سوپ لپه کانادایی
در کشور کانادا این سوپ محبوبیت زیادی دارد. مواد استفاده شده در این سوپ: شلغم ،هویج و گیاهان خشک شده و گه گاهی از کوفته های گوشتی است.

نانایمو:

نانایمو
یکی از دسر های مشهور کشور کانادا دسر نانایمو است که از بریتیش کلمبیا گرفته شده است . این دسر اصلا نیازی به پخت و پز ندارد تنها کافی است مواد آن که تشکیل شده از: کاستارد ، شکر ، تخم مرغ و کره که با شکلات ذوب شده برای پوشش این دسر از ان استفاده می کنند.

پنکیک با شیره درخت افرا:

پنکیک با شیره درخت افرا
در حدود 85% در صد شیره درخت افرا در کانادا تهیه می شود و که بیشترین مصرف این شیره در خوردن با پنکیک است .

پته شینوآ :

پته شینوآ
پته شینوآ در اصل یک غذای فرانسوی و کانادایی است که از یک لایه گوشت چرخ کرده و یک لایه ذرت شیرین و لایه دیگر پوره سیب زمینی تهیه می شود که اغلب مردم کانادا آن را با سس کچاب میل می کنند.

بیگل مونترال:

بیگل مونترال
نوعی از نان دوناتی شکل است که مردمان کانادا آن را در صبحانه خود میل می کنند . این نان با عسل شیرین می شود.

آیسد کپ:

آیسد کپ
یک نوشیدنی کانادایی بسیار خوشمزه ای است که از قهوه ، خامه یا شیر و یخ تهیه می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر