۱۳۹۶ دی ۹, شنبه

از نمونه کاربردهای اصلی نرم افزار حسابداری



مدیریت امور مالی و حسابداری در همه کسب‌وکارها باید با بالاترین دقت انجام بپذیرد. امروزه تمامی کسب‌وکارها برای انجام امور مالی و حسابداری خود از نرم افزار حسابداری استفاده می‌کنند. نرم افزار حسابداری تمامی نیازهای حسابداری را رفع می‌‌کند به این صورت که وظیفه ذخیره، پردازش، نگهداری و مدیریت کلیه امور حسابداری را با کوچک‌ترین خطای انسانی انجام می‌دهد.
برای حفظ و نگهداری اطلاعات مالی در نرم افزار حسابداری حسابگر هر روزه با باز کردن نرم افزار حسابداری از اطلاعات موجود در سیستم نسخه پشتیبانی تهیه می‌شود. علاوه بر آن به کاربران توصیه می‌شود که از اطلاعات خود با استفاده از امکان پشتیبانی و پشتیبانی سریع نسخه پشتیبان تهیه نمایند.
در نرم افزار حسابداری امکان طراحی برای کلیه گزارش‌ها متناسب با نیاز کاربران وجود دارد. با ورود به بخش گزارشات و انتخاب گزارش مورد نظر روی جدید کلیک کنید سپس نام گزارش مورد نظر خود را انتخاب نمایید سپس تایید را انتخاب نمایید. با این کار شما یک فرم گزارش جدید در بخش گزارشات شخصی خود تولید کردید حال به بخش گزارشات شخصی مراجعه کرده و گزارش را انتخاب کنید سپس دکمه طراحی را انتخاب نمایید در فرم باز شده طراحی را انتخاب نمایید. حال صفحه طراحی باز می‌شود و در این بخش امکان اضافه کردن فیلد جدید و یا تغییر در اندازه فضای فیلدهای موجود در گزارش مد نظرتان وجود دارد. اگر گزارش شما Quick Report باشد در سمت چپ قادر به مشاهده نوار ابزار و در سمت راست فیلدها را مشاهده می‌کنید. بعد از انتخاب این منوها برای ثابت نگه‌داشتنشان علامت پونز (واقع در بالای این منوها) را انتخاب نمایید. با استفاده از آیکون‌های متنوع طراحی در گزارشات Fast Report گزارش مد نظر خود را طراحی نمایید.
از امکانات منحصر به فرد نرم افزار حسابداری وجود راهنماهای جامع و کامل موجود در هر بخش از برنامه است که کار با برنامه را آسان می‌کند.
نرم افزار حسابداری دارای امکاناتی مانند دفتر چک، دفتر قسط، برگه دریافت وجه، برگه پرداخت وجه و... است که این امکانات از امکانات کاربردی این برنامه است.
اتصال به Caller ID از امکانات ویژه نرم افزار حسابداری حسابگر محسوب می‌شود. در این برنامه امکان ثبت فاکتورها بر اساس دقیقه وجود دارد که با تعیین این فیلد بعد از ثبت فاکتور امکان تغییر و یا حذف فاکتور وجود ندارد. در فرم کاردکس کالای نرم افزار حسابداری ابتدا کد کالا، نام کالا، اول دوره، شماره انبار، نوع واحد، قیمت واحد موجودی و... را وارد نمایید. از دیگر امکانات این بخش می‌توان به امکان تعیین مشخصه کالا، تیک سفارش خرید و سفارش فروش که با فعال کردن این دو مورد فاکتورهای سفارش فروش و خرید مربوط به کالای انتخاب شده نیز نمایش داده می‌شود. اطلاعاتی مانند ردیف، نوع فاکتور، شماره فاکتور، تاریخ فاکتور، تعداد/مقدار، بها کالا، مبلغ، مانده مقدار و توضیح قابل مشاهده است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر