۱۳۹۵ دی ۱۴, سه‌شنبه

تصفیه آب خانگی

تصفیه آب خانگی
امروزه با توجه به افزایش بی رویه جمعیت و آلودگی های ناشی از فعالیت های صنعتی  و شهری و همچنین کمبود فضا برای دور ریز فاضلاب های شهری و صنعتی ، حجم بسیار زیاد این فاضلاب ها در رودخانه ها و آب های جاری رها می شود ، از سوی دیگر آب ها با جذب برخی از آلودگی های موجود در هوا بیش از پیش آلوده شده اند.
مصرف این آب های آلوده توسط انسان می تواند سبب مسمومیت های حاد ، مشکلات باروری ، بیماری های عفونی مانند وبا و حصبه ، بروز اسهال ، عفونت های دستگاه گوارشی و بسیاری مشکلات دیگر شود.از این رو لزوم استفاده از تصفیه آب خانگی در منازل بیش از پیش احساس می شود ، زیرا بدلیل هزینه های بسیار بالا و نبود زیر ساخت های مناسب در کشور جهت انتقال آب تصفیه شده به منازل ، همواره نبود تصفیه آب شرب با کیفیت در تمامی مناطق کشور یکی از مشکلاتت اساسی کشور محسوب می شود ، به همین دلیل برای دستیابی به آبی با کیفیت بالا و عاری از هرگونه میکروارگانیزم  وو آلودگی برای مصارف آشامیدنی و پخت و پز ، نیاز به تصفیه آب خانگی در هر منزلی احساس می شود.
حال با توجه به تنوع بسیار زیاد محصولات تصفیه آب خانگی در کشور ، و تبلیغات بسیار گسترده شرکت های فعال در این امر ، هر خانواده ای می تواند با توجه به نیاز خود و بر اساس  پارامتر هایی مانند : کیفیت آب شهر از لحاظ سختی آب و آلودگیی های موجود در آب ، کاربرد آب مصرفی  ، میزان مصرفی آب شرب روزانه ، شکل ظاهری دستگاه و ...   دست به انتخاب یک محصول متناسب با خواسته خود بزند. برای اطمینان از انتخاب محصولی با کیفیت و با عملکرد مناسب ، مشاوره و کسب اطلاعات از متخصصین  امری حیاتی به حساب می آید. ما در شرکت پاسارگاد صیام می کوشیم تا با ارائه نظرات و مشاوره های علمی و اثبات شده ، هموطنان عزیز را به انتخابی درست سوق دهیم.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر